称呼可随意,喜欢称呼小玖,杂食系的某人,爬墙小能手,常有一双发现新欢的涩眼,现曼性中毒ing(指曼弗雷德)特别不洁癖没有太明显的底线(看逻辑和文笔),而且饭量很好(敲碗
本命CP尊礼,副命蠢太高人,usa在须兔狮组(亲妈太牛)
新爬墙的曼弗雷德x赫德雷(现阶段主推)大君x亲王(绝美真爱)大君/曼弗雷德(非cp)特雷曼弗(单箭头/cb)曼椒(互动超可爱)血魔大君logos,女血血女都ok(看但不一定产)舟愚人号船副阿方索x加西亚,双执政乌歌,布雷奥甘(单推)尘影余音格特鲁德x车尔尼,车尔尼x故人,叙拉古人铳与秩序西西里夫人x阿格尼尔神父,照我似火阿赫茉妮/校官,岳棋,棋颉,血骨科小猫蛋卷大猫蛋卷(左右不定)尉官x刺玫

Hours - Corrinne May

大家晚安啦,送上一首歌,祝大家好梦~~

———————


If I had only 24 hours to live

如果我的生命还剩24小时

What would I do

我会做什么?

What would I do

我会做什么?

If I had only 24 hours to breath

如果我的呼吸还剩24小时

What would I say

我会说什么?

What would I say

我会说什么?

It's easy to lose track

人们很容易失去方向

It's tempting to look back

也很容易回顾过去

Fill our hearts with regret

然后心中充满遗憾

For all we could't do

对于这些我们已经无法改变

For all we should have done

对于这些我们本该做些什么

But didn't take the time to

但是不要花太多时间沉溺过去

Well it's not too late

其实,这还不算太迟

We've still got today

我们还有今天

If I had only 24 hours to live

如果我的生命还剩24小时

What would I do

我会做什么?

What would I do

我会做什么?

If I had only 24 hours to breathe

如果我的呼吸还剩24小时

What would I say

我会说什么?

What would I say

我会说什么?

I'd give my love without holding back, holding back

我会毫无保留地奉献我的爱毫无保留

I'd give my heart without keeping track of who would repay

我不会强求人们回报我的爱

This precious time, melting, oh, melting away.

在这宝贵的时间里融化,噢,渐渐融化

I'm sick of all my pride

我受够了我所有的傲慢

I'm sick of trying to hide

我厌倦了试着藏起自己

Denying what i know is true

否认所有我知道的事实

These un-opened gifts

若是我原封不动地

Will cease to exist

把未曾拆开的礼物都还给你

If I return them all un-used

我心中曾经的感情会不会也随之消失

Well it's not too late

那么,一切还不算太晚

I've still got today

至少我还有今天

If I had only 24 hours to live

如果我的生命还剩24小时

What would I do

我会怎么办?

What would I do

我会怎么办?

If I had only 24 hours to breathe

如果我的呼吸还剩24小时

What would I say

我会说什么?

What would I say

我会说什么?

I would take back every single harsh word that I said

我会收回我所说的每一句刻薄的话语

I'd spend my time to hear your sweet, sweet, laughter again

我会再一次聆听你甜蜜的,悦耳的笑声

I'd never leave your side with 24 hours to live

在这24小时内我不会再离开你的身边

Oh, oh....

哦 哦

I'd hold you tight, and never stop kissing your face

我会抱紧你,不停亲吻你的脸颊

I'd write love letters, and frame them up so time couldn't erase

我会写情书给你并且将它们装裱起来,这样时间就不会被抹去

I'd hope my love would see you through every step of the way

我希望我的爱会与你一路相伴

Oh, oh....

哦 哦

Every step of the way

一路相伴

Oh, oh....

哦 哦

Every step of the way

一路相伴

End

评论
热度(2)

© 夜岚听海 | Powered by LOFTER