称呼可随意,喜欢称呼小玖,杂食系的某人,爬墙小能手,常有一双发现新欢的涩眼,现曼性中毒ing(指曼弗雷德)特别不洁癖没有太明显的底线(看逻辑和文笔),而且饭量很好(敲碗
本命CP尊礼,副命蠢太高人,usa在须兔狮组(亲妈太牛)
新爬墙的曼弗雷德x赫德雷(现阶段主推)大君x亲王(绝美真爱)大君/曼弗雷德(非cp)特雷曼弗(单箭头/cb)曼椒(互动超可爱)血魔大君logos,女血血女都ok(看但不一定产)舟愚人号船副阿方索x加西亚,双执政乌歌,布雷奥甘(单推)尘影余音格特鲁德x车尔尼,车尔尼x故人,叙拉古人铳与秩序西西里夫人x阿格尼尔神父,照我似火阿赫茉妮/校官,岳棋,棋颉,血骨科小猫蛋卷大猫蛋卷(左右不定)尉官x刺玫

On My Own - Ashes Remain

昨天看ff15的一个燃向剪辑找到的歌,一下子找到了哨向下一篇的灵感~~嗯嗯,坦诚相对吐露心声以后让他们一起去执行任务吧,让敌人见识一下K国第一代双黑超脱常理外的变态实力吧hhhh

宗像

There's gotta be another way out

前方必定会有别的出路

I've been stuck in a cage with my doubt

我受困在自身疑惑的牢笼

I've tried forever getting out on my own.

尝试凭己之力永远逃脱此地

But every time I do this my way

但每次听从自己的内心

I get caught in the lies of the enemy

我都会深陷在“敌人”的谎言中

I lay my troubles down I'm ready for you now.

如今放下一切困愁,为你准备就绪

周防

Bring me out

带我出去

Come and find me in the dark now

前往黑暗中将我寻找

Everyday by myself I'm breaking down

独自一人的我每天渐渐崩溃

I don't wanna fight alone anymore

我不想再如此孤军奋战

宗像

Bring me out

带我脱离

From the prison of my own pride

带我离开傲慢筑起的监牢

My God, I need a hope I can't deny

吾主,我无法抵挡对希冀的渴望

In the end I'm realizing

最后我才意识到

I was never meant to fight on my own

自己命中从未注定要独自战斗

尊礼

Every little thing that I've known

我所知道的每一件小事

is every thing I need to let go

都是我需要放下的

You're so much bigger than the world I've made

因为,你比我闯荡出的广阔世界要更为重要

宗像

So I surrender my soul

因此我放下高傲的灵魂

I'm reaching out for your hope

伸出双手,只为迎接名为“你”的希望

周防

I lay my weapons down

我放下手中的武器

I'm ready for you now.

只为拥抱“你”的存在

尊礼

My God, I need a hope I can't deny

吾主,我无法抵挡对希冀的渴望

In the end I'm realizing

最后我才意识到

I was never meant to fight on my own

自己命中从未注定要独自战斗

I don't wanna be incomplete

我不想再变得残缺凋零

I remember what you said to me

仍记得你对我说过的话

I don't have to fight alone

我不必再孤军奋战

评论(24)
热度(464)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© 夜岚听海 | Powered by LOFTER